歌詞和訳 spinel7se

好きな洋楽の歌詞を和訳します。詳しい方の意見歓迎。

【歌詞和訳】The Left Banke - Evening Gown

youtu.be


Butler opened the parlor door
I threw my coat and approached the floor
A door opened at the top of the stair
A sexy lady she was standin' there
I stumbled and turned around to see
Her evening gown

執事が客間のドアを開けた
僕はコートを脱いでフロアを進んだ
階段の一番上でドアが開いていた
セクシーな女性がそこに立っていた
僕はよろめきながら振り返った
彼女のイブニングガウンを見るために

She stepped forward to the left of the stair
The lights was on the jewels in her hair
The only sound came from down in my chest
I start to marvel on the way to her dress
I made the way up and down upon
Her evening gown

彼女は階段の左手に進み出た
彼女の髪飾りが輝いていた
自分の鼓動しか聞こえなかった
彼女の服へ向かう途中で驚きはじめる
僕はいったりきたりした
彼女のイブニングガウンの元へ

The floor moved on the touch of her feet
Her eyes were wide and her hands petite
I knew I didn't stand a breath of a chance
When over here she gave me a glance
She walked toward me
I turned around to meet
Her evening gown

彼女の足が触れるだけでフロアが動く
目はぱっちりしていて手は小さかった
かすかな期待を我慢できないのは分かっていた
彼女が僕を一瞥して
こっちに歩いてきた
僕は向きなおった
彼女のイブニングガウンの方へ

Butler opened the parlor door
I threw my coat and approached the floor
A door opened at the top of the stairs
A sexy lady she was standin' there
I stumbled in and turned around to see
Her evening gown

執事が客間のドアを開けた
僕はコートを脱いでフロアを進んだ
階段の一番上でドアが開いていた
セクシーな女性がそこに立っていた
僕はよろめきながら振り返った
彼女のイブニングガウンを見るために